lessphp fatal error: failed to parse passed in variable @body_font:

درباره ما | شرکت کولیسان

شرکت کولیسان (COLISAN) با هدف ارائه‌ی راهکارهای مدرن در صنعت سرمایش فروشگاهی و صنعتی، فعالیت خود را آغاز کرده است. ما با ترکیب طراحی زیبا و کارایی بالا، یخچال‌ها و تجهیزات برودتی را تولید و عرضه می‌کنیم که علاوه بر حفظ تازگی کالاها، هویت بصری فروشگاه‌ها را ارتقاء می‌دهند.
کولیسان نتیجه‌ی تجربه، دانش فنی و شناخت دقیق نیاز بازار است. محصولات ما، از یخچال‌های پرده‌هوا (Multideck Open Chiller) تا یخچال‌های صندوقی، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم پاسخگوی نیاز فروشندگان حرفه‌ای باشند و هم با مصرف بهینه‌ی انرژی، عملکردی پایدار ارائه دهند.

 

ماموریت ما
طراحی و تولید تجهیزات سرمایشی با استانداردهای جهانی و متناسب با شرایط آب‌وهوایی ایران.
افزایش عمر مفید محصولات با استفاده از قطعات باکیفیت و فناوری کنترل هوشمند.
ارائه‌ی خدمات پس از فروش سریع و قابل اتکا در سراسر کشور.
چشم‌انداز ما
تبدیل شدن به یکی از برندهای پیشرو در خاورمیانه در زمینه طراحی و تولید یخچال‌های نوین فروشگاهی، با تأکید بر زیبایی، دوام و کم‌مصرف بودن.
ارزش‌های ما
کیفیت مهندسی‌شده: هر محصول کولیسان پیش از عرضه، تحت آزمون‌های دقیق عملکرد و ایمنی قرار می‌گیرد.
نوآوری پایدار: بهره‌گیری از تکنولوژی‌های سازگار با محیط‌زیست و طراحی ماژولار.
اعتماد و ارتباط مستقیم: مشتریان شریک تجاری ما هستند، نه فقط مصرف‌کننده محصولات.
📌 شعار برند:
«کولیسان؛ سرمای مدرن، عملکرد پایدار.»

طراح خلاق

طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، و بی‌معنی مشتری یا صاحب‌کار صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده است

100٪ گارانتی برگشت پول

طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، و بی‌معنی مشتری یا صاحب‌کار صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده است

پشتیبانی آنلاین 24/7

طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، و بی‌معنی مشتری یا صاحب‌کار صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده است

ما چه کاری انجام می دهیم؟

طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده است

ماموریت ما

طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده است

تاریخچه ما

طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده است

چه کار می توانیم برایتان انجام دهیم؟

طراحان گرافیک یا صفحه‌بندی شده چیست؟

معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده، بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد، چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسندهٔ متن نیستند و وظیفهٔ رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال، کار آنهارا صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحلهٔ طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

طراحان گرافیک یا صفحه‌بندی شده چیست؟

معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده، بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد، چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسندهٔ متن نیستند و وظیفهٔ رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال، کار آنهارا صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحلهٔ طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

طراحان گرافیک یا صفحه‌بندی شده چیست؟

معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده، بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد، چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسندهٔ متن نیستند و وظیفهٔ رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال، کار آنهارا صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحلهٔ طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

طراحان گرافیک یا صفحه‌بندی شده چیست؟

معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده، بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد، چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسندهٔ متن نیستند و وظیفهٔ رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال، کار آنهارا صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحلهٔ طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

مشتریان درباره ما چه می گویند؟

طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی از اینکه متن آن و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است.

طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی از اینکه متن آن و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است.

طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی از اینکه متن آن و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است.